dijous, 8 de febrer del 2007

Cabotismes

Chabottes (a 100 km. de Grenoble). De l'occità "cabota"

La Cabota s'escampa sense remei, però no només la revista, sinó també el seu misteriós creador. Ahir, com qui no vol la cosa, em vaig trobar Mr. Cabota per Barcelona. No donava crèdit, però vaig aprofitar l'ocasió per fer un soparot a la seua costa, donada la seua boiant situació econòmica -li ixen els bitllets de 500 per les orelles-, provocada pels ingents ingressos que li proporciona la revisteta satírica de marres. I bé, a banda d'obsequiar-me amb el nou número d'hivern de La Cabota, finalment em va convèncer per apadrinar un xiquet valencià. Que no ens els asfalten!


2 comentaris:

Anònim ha dit...

Home, espere que el deixares en bones condicions, perquè em sembla que porta uns dies marejat...

Despús-anit telefonà des de Barna al meu mòbil mig bufat (ell i la colla que l'acompanyava), però ell creia telefonar a una altra persona. I era l'1.30 de la nit.

Potser pensa obrir una sucursal barcelonina del cabotisme? O només està queferós?

Salut.

Vent d Cabylia ha dit...

Crec que està mantenint converses secretes amb el lletgisme local per formar coalició en les pròximes eleccions. :)